Ariana dla WS | Blogger | X X

22.07.2015

Norbi

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Norbiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z piosenkarzem.

Krótko o piosenkarzu:
Norbi - a właściwie Norbert Dudziuk urodził się 2 maja 1972r. w Ostródzie. Polski piosenkarz, prezenter radiowy, dziennikarz telewizyjny. Pracował m.in. w Radiu Olsztyn czy w TVP Olsztyn[1]. W 1997 roku debiutancki album Norbiego "Samertajm" zdobył muzyczną nagrodę Fryderyka w kategorii Album roku[2] oraz był nominowany do tytułu Fonograficzny debiut roku[2]. Prowadził również teleturnieje Fabryka gry, No to gramy! i Salon gier, emitowane na antenie telewizji TVN i TVN Gra. Jest także jednym z bohaterów książki "Odnaleźć dobro" autorstwa Marzanny Graff-Oszczepalińskiej. W 2007 roku zespół Wet Fingers wykonał remix przeboju "Kobiety są gorące", do którego nakręcono teledysk. W 2011 roku Norbi wziął udział w nagraniu utworu "Mazurski cud" powstałego w ramach akcji "Mazury Cud Natury", promującego region Mazur. Autor kompozycji Krzysztof "Dżawor" Jaworski znany z występów w grupie Harlem zaprosił do nagrań także innych artystów związanych z regionem w tym: Janusza Panasewicza z Lady Pank, Ryszarda Rynkowskiego, Piotra "Petera" Wiwczarka z Vader oraz Pawła "Draka" Grzegorczyka z zespołu Hunter. W styczniu 2013 roku wystąpił gościnnie w utworze „Wiem, że Ciebie chcę” grupy Coolers[7][8]. Od 6-20 marca 2015 brał udział w trzeciej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Odpadł w trzecim odcinku, zajmując 10. miejsce[9]. Jego partnerką taneczną była Nina Tyrka.

Autograf od piosenkarza:

Zdjęcie z piosenkarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

7 komentarzy

  1. fajnie, że masz taką możliwość spotkania gwiazd.

    Pozdrawiam.
    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!
    obserwuję, liczę na rewanż.
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń