Ariana dla WS | Blogger | X X

3.08.2015

Szymon Majewski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam  od Szymona Majewskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Szymon Majewski - urodził się 1 czerwca 1967r. w Warszawie. Polski dziennikarz, showman, prezenter radiowy i telewizyjny, satyryk i aktor. Ukończył Liceum im. Edwarda Dembowskiego w Warszawie. W latach 1990- 2005 pracował w Radiu ZET. Tam prowadził programy „Grupa Szczepana” i „Sponton”. Współpracował z kilkoma stacjami telewizyjnymi. Prowadził „Słów cięcie gięcie”, „Sympatyczny program dla miłych ludzi” i „Szymon mówi show”, był też prezenterem programu TVN „Mamy vię!”. Od 2005 r. prowadzi w TVN autorski program satyryczny „Szymon Majewski Show”. Dodatkiem do tego programu jest emitowany na TVN Siedem” „Szymon szuka szaleńców” mający na celu wyłonienie kolejnych parodystów do „Rozmów w tłoku”. Majewski pisze też felietony dla „Playboya”. Wystąpił gościnnie w kilku filmach. Laureat kilku nagród i wyróżnień (m.in. Wiktora i Telekamery). Prywatnie ma żonę Magdalenę i dwójkę dzieci. Kalina Beluch

Autograf od dziennikarza:

Zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam podczas jednego z warszawskich pokazów mody.

10 komentarzy