Ariana dla WS | Blogger | X X

7.07.2015

Dominika Kulczyk

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dominiki Kulczyk. Oprócz niego mam również zdjęcie z panią prezes:

Krótko o pani prezes:
Dominika Kulczyk - urodziła się 30 lipca 1977r. w Poznaniu. Założycielka i prezes Kulczyk Foundation, założycielka i wiceprezes Green Cross Poland, członek Rady Nadzorczej Kulczyk Investments, prezes zarządu Polsko Chińskiej Rady Biznesu, wiceprezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, współzałożycielka Grupy Firm Doradczych Values. Prowadzi projekty z zakresu CSR, działania społeczne dedykowane lokalnym społecznościom w Polsce i za granicą, akcje charytatywne, sponsoringowe i z zakresu ekologii.

Autograf od pani prezes:

Zdjęcie z panią prezes:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

3 komentarze