Ariana dla WS | Blogger | X X

8.07.2015

Krzyszktof Respondek

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Krzysztofa Respondka. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Krzysztof Respondek - urodził się 17 lipca 1969 w Tarnowskich Górach. Polski aktor i piosenkarz, który obecnie występuje w kabarecie Rak. Pochodzi z Miasteczka Śląskiego. Jest absolwentem II LO im. Stanisława Staszica w Tarnowskich Górach. W 1992 ukończył studia na Wydziale Aktorskim PWST we Wrocławiu (wydziały zamiejscowe krakowskiej PWST). W latach 1992–1999 był związany z Teatrem Rozrywki w Chorzowie, gdzie występował na ogół w musicalach i miał możliwość współpracować m.in. z takimi reżyserami, jak Józef Szajna, Marcel Kochańczyk, Wojciech Kępczyński. 1 stycznia 1999 roku dołączył do artystów kabaretu Rak[1], w którym wygłasza monologi, śpiewa piosenki oraz bierze udział w skeczach. Zwycięzca 3. edycji Jak oni śpiewają, z którego wszystkie nagrody przeznaczył na cele charytatywne. Wydał singiel z 2 utworami śpiewanymi w programie – Szczęśliwej drogi, już czas oraz Spokojnie, Polsko! Jest również zwycięzcą 6. edycji Jak oni śpiewają, w której wygrał Perłowy mikrofon oraz lot prywatnym samolotem w wybrane miejsce na świecie. Gospodarz programu Najśmieszniejsze momenty świata. Obecnie gra jedną z głównych ról w serialu telewizyjnym Barwy szczęścia. 15 kwietnia 2013 wydał swój debiutancki album studyjny Taki świat kupuję, który jest efektem jego współpracy z Aleksandrem Woźniakiem.

Autograf od aktora:

Zdjęcie z aktorem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

4 komentarze

  1. Mam dwa kroki do jego rodzinnego domu oraz znam jego mamę osobiście. Również się z nim widziałam mam jego płytkę autograf oraz występowałam z nim na scenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! a ja chciałbym mu wysłać list tylko ze nie wiem jaki adres i gdzie pisac ;(

    OdpowiedzUsuń