Ariana dla WS | Blogger | X X

6.07.2015

Weronika Książkiewicz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Weroniki Książkiewicz. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Weronika Książkiewicz - urodziła się 21 marca 1981r. w Moskwie. Polska aktorka, która uczęszczała do XX LO w Poznaniu do klasy o profilu teatralnym. W 2005 roku ukończyła Wydział Aktorski PWSFTviT w Łodzi. Była aktorką Teatru Nowego im. K. Dejmka w Łodzi. W grudniu 2008 uczestniczyła w sesji fotograficznej dla magazynu „Playboy”. Wraz z Rafałem Maserakiem wzięła udział w 9. edycji programu Taniec z Gwiazdami, z którego zrezygnowała w pierwszym odcinku z powodu kontuzji.

Autograf od aktorki:

Zdjęcie z aktorką:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

7 komentarzy