Ariana dla WS | Blogger | X X

5.07.2015

Agnieszka Maciąg

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Maciąg. Oprócz niego mam również zdjęcie z modelką.

Krótko o modelce:
Agnieszka Maciąg - Wolańska - urodziła się 9 maja 1969 r. w Białymstoku. Polska modelka, aktorka i dziennikarka Polsat Café. Ukończyła Liceum Sztuk Plastycznych w Supraślu k. Białegostoku. Studiowała dziennikarstwo na UW oraz psychologię i kulturoznawstwo na SWPS w Warszawie. Jest jedną z nielicznych i pierwszych polskich modelek, które w latach 90. przebiły się na rynek międzynarodowy, obok: Magdaleny Wróbel, Barbary Milewicz, Ewy Witkowskiej, Agnieszki Martyny i Malwiny Zielińskiej.

Autograf od modelki:

Zdjęcie z modelką:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

4 komentarze