Ariana dla WS | Blogger | X X

26.05.2015

Kasia Glinka

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje autografy jakie dostałam od Kasi Glinki. Oprócz nich mam również zdjęcia z aktorką.
Krótko o aktorce:
Kasia Glinka - urodziła się 19 kwietnia 1977 r. Polska aktorka filmowa i teatralna. Wychowywała się w Dzierżoniowie, gdzie ukończyła II Liceum Ogólnokształcące i Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia. W 2001 ukończyła Wydział Aktorski Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. W teatrze debiutowała 23 lutego 2002 w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie. Od 2003 mieszka w Warszawie. Znana jest również jako twarz reklamowa stacji Canal+. W 2007 brała udział w pierwszej edycji programu Gwiazdy tańczą na lodzie, zajęła 3 miejsce. Od września 2008 do maja 2009 wraz z Robertem Gonerą prowadziła polską edycję teleturnieju Fort Boyard.
Zdjęcia z aktorką:

Autografy od aktorki:
Pierwszy autograf i pierwsze zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN, natomiast drugie zdjęcie i drugi autograf zdobyłam parę lat temu podczas jakieś gali charytatywnej w Poznaniu. 

5 komentarzy