Ariana dla WS | Blogger | X X

24.05.2015

Lodovica Comello

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Lodovicy Comello. Oprócz niego mam zdjęcie z artystką.
Krótko o artystce:
Lodovica Comello urodziła się 13 kwietnia 1990 w San Daniele del Friuli w prowincji Udine. włoska aktorka, piosenkarka i tancerka, Zadebiutowała w młodzieżowej telenoweli Violetta, gdzie grała Francescę, najlepszą przyjaciółkę głównej bohaterki. W 2013 roku wydała swój debiutancki album "Universo", a dwa lata później drugi album studyjny "Mariposa". Od 1 kwietnia 2015 roku żona Argentyńczyka Tomasa Goldshmidta, jednego z dyrektorów produkcyjnych serialu Violetta, jej wieloletniego partnera.
Zdjęcie z artystką:
Autograf od artystki:
Wiem, że zdjęcie jest w opłakanym stanie, ale liczy się sam fakt, że mam z nią zdjęcie, ponieważ tak naprawdę był zakaz robienia zdjęć z gwiazdą i było ono robione na szybko.  Autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN, natomiast zdjęcie z artystką udało mi się zrobić w jednym z warszawskich hoteli, którego nazwy nie podam, ponieważ nie pamiętam. 

6 komentarzy