Ariana dla WS | Blogger | X X

28.05.2015

Michał Szpak

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Szpaka. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistą.
Krótko o wokaliście:
Michał Szpak urodził się 26 listopada 1990 r. w Jaśle. Polski wokalista pop-rockowy i autor tekstów. Zdobywca II miejsca w X - Factor. Znany z kontrowersyjnego, oryginalnego i androgynicznego wizerunku scenicznego.
Zdjęcie z wokalistą:
Autograf od wokalisty:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

6 komentarzy

  1. Gratuluję, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award 2015, mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy ! http://suzeers.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Często udaje Ci się zdobyć autograf pid TVNem? Bo ciągle planuję się wybrać na Hożą podczas DDTVN ale nie wiem czy da się tam coś upolować.
    pozdrawiam serdecznie,
    dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć często i za każdym razem wracam chociaż z jednym nowym autografem i zdjęciem.

      Usuń
  3. Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń