Ariana dla WS | Blogger | X X

22.10.2023

Jay Asher


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jay’a Ashera. Niestety nie mam zdjęcia z pisarzem. 

O pisarzu:
Jay Asher - urodzony 30 sierpnia 1975 roku w USA, w stanie California. Ukończył San Luis Obispo Hig School. Uczęszczał tam na zajęcia z "literatury dziecięcej", podczas których napisał swoje pierwsze dwie książki dla dzieci. W liceum postanowił, że zostanie nauczycielem w szkole podstawowej. Kontynuował naukę na Polytechnic State Univesity in San Luis Obispo, zrezygnował jednak z ostatniego roku studiów, by zająć się karierą pisarską. W 2007 roku wydał debiutancką powieść "13 powodów", ogłoszoną najlepiej sprzedającą się książką young-adult w tamtym roku przez New York Times.

Mój autograf od pisarza:
Autograf załatwił mi Roland.

2 komentarze

  1. Super jak zawsze - gratuluje i ciepło pozdrawiam w te jesienne i chłodne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/10/1260-micha-lesien-gowacki.html

    OdpowiedzUsuń