Ariana dla WS | Blogger | X X

4.08.2023

Katarzyna Kasia


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Kasi. Niestety nie mam zdjęcia z filozofką.

O filozofce:
Katarzyna Ida Kasia - urodziła się 31 stycznia 1978 roku w Warszawie. Polska filozofka, wykładowczyni akademicka, publicystka i dziennikarka radiowo-telewizyjna; doktor nauk filozoficznych. Urodziła się 31 stycznia 1978 w Warszawie, gdzie ukończyła Liceum im. Stefana Batorego, a następnie Wydział Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego (2002). W 2006 uzyskała na UW stopień doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie filozofii na podstawie dysertacji Koncepcja formy w ujęciu Luigi Pareysona (promotorka – Alicja Kuczyńska). Była stypendystką m.in. Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Włoskiej i The Kościuszko Foundation. W latach 2016-2020 była prodziekanką Wydziału Zarządzania Kulturą Wizualną Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie prowadzi zajęcia z historii filozofii, estetyki i filozofii kultury. Prowadzi też zajęcia w Akademii Teatralnej w Warszawie. Od 12 kwietnia 2019 występuje jako komentatorka w audycji TVN24 „Szkło Kontaktowe”, a od lutego 2020 dołączyła do grona prowadzących program. Razem z Grzegorzem Markowskim jest również prowadzącą program Nowy świt, który jest emitowany w internetowym radiu Nowy Świat. Stała publicystka „Kultury Liberalnej” oraz członkini zespołu redakcyjnego „Przeglądu Filozoficzno-Literackiego”. Członkini Team Europe. Wraz z Karoliną Wigurą prowadzi videopodcast Widok z K2. Od 2021 zasiada w kapitule konkursu Literacka Podróż Hestii. W 2023 została felietonistą Newsweek Polska. Tłumaczyła też teksty włoskich filozofów (Luigi Pareyson, Gianni Vattimo i in.). Jest córką Andrzeja Kasi i Barbary Czerskiej.

Mój autograf od filozofki:
Autograf załatwił mi Roland. 

2 komentarze

  1. Super gratuluje i pozdrawiam blogerową koleżankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/08/1249-bryska.html

    OdpowiedzUsuń