Ariana dla WS | Blogger | X X

31.07.2023

Maciej Miecznikowski


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Macieja Miecznikowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarzem. 

O piosenkarzu:
Maciej Miecznikowski - urodził się 14 lipca 1969 roku w Pobłociu. Polski śpiewak operowy, piosenkarz, prezenter telewizyjny, członek Akademii Fonograficznej ZPAV, wokalista zespołu muzycznego Leszcze. Urodził się na Kaszubach. Z wykształcenia jest śpiewakiem operowym (bas), ukończył Akademię Muzyczną w Gdańsku. Uprawiał wszystkie gatunki muzyczne od śpiewu chóralnego poprzez punk i blues. Jest multiinstrumentalistą: gra na fortepianie, gitarze, akordeonie i trąbce. Przez rok był wokalistą Püdelsów. W 2000 został wokalistą zespołu Leszcze, z którym wylansował przeboje „Kombinuj dziewczyno”, „Genowefa” i „Ta dziewczyna”. Z ostatnim z utworów zajął z Leszczami trzecie miejsce w konkursie „Premier” na 39. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, na którym otrzymali także nagrodę dziennikarzy. W 2013 zakończył współpracę z zespołem, do którego powrócił w kwietniu 2018. Przez kilka lat występował również z kabaretem DKD. Od października 2004 występował jako solista w oratoriach Świętokrzyska Golgota, Tu Es Petrus, Psałterz wrześniowy Zbigniewa Książka i Piotra Rubika. W 2007 był solistą w oratorium Bartosza Gliniaka i Zbigniewa Książka Siedem pieśni Marii. W 2012 rozpoczął pracę nad pierwszą solową płytą[8]. Album pt. Będzie z nami dobrze, wydany w 2014 nakładem wytwórni Dream Music, promował singlem „Mamy coś”. Prowadził programy telewizyjne: Śpiewanie na ekranie (2003) i Tak to leciało! (2008–2012) oraz był kapitanem jednej z drużyn w programie Bitwa na głosy (2011). Ma żonę Agnieszkę i jest ojcem dwójki dzieci: Zofii i Macieja.

Mój autograf od piosenkarza:
Autograf załatwił mi Roland.

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Oj tak oglądało się Tak to leciało lubiłam ten program. Zapraszam do mnie na kolejny https://autografy-andzi.blogspot.com/2023/07/sylwia-grzeszczak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i ciepło pozdrawiam kolega Łukasz z bloga "Gadżety na dobry dzień" ;)

    OdpowiedzUsuń