Ariana dla WS | Blogger | X X

9.07.2023

Piotr Szewczyk


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pawła Pawelca. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem. 

O wokaliście:
Piotr Szewczyk - urodził się w 1987 roku. Polski wokalistka. Pochodzi z Pyzówki na Podhalu. Jest absolwentem krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego oraz Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej w Krakowie. Pierwsze kroki w świecie dźwięków stawiał jako 17-latek, kiedy kupił sobie pierwsze skrzypce, z którymi nie rozstaje się do dziś. Najlepiej czuje się w popie i folku. Na co dzień działa w branży muzycznej oraz udziela lekcji gry na skrzypcach. Jednakże, pracował również jako budowlaniec, barman, instruktor jazdy konnej oraz mechanik. Wokalista podkreśla, że w jego repertuarze nie ma piosenek o miłości. Piotr Szewczyk buduje swoją popularność nie tylko na scenie, ale również w internecie. Jego instagramowy profil śledzi ponad 20 tys. użytkowników serwisu i nic nie wskazuje na to, że licznik miałby się wkrótce zatrzymać.

Mój autograf od wokalisty:

Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz