Ariana dla WS | Blogger | X X

13.07.2023

Krzysztof Kobus


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Krzysztofa Kobusa. Niestety nie mam zdjęcia z podróżnikiem.

O podróżniku:
Krzysztof Kobus - dziennikarz, fotograf, podróżnik, informatyk, tata dwóch smyków: Michałka i Stasia. Był prezesem Rady Turystycznej SGPiS i wiceprezesem do spraw turystycznych SKPS. Od lat zaangażowany w popularyzację turystycznych atrakcji Polski. Autor zdjęć do licznych autorskich albumów, artykułów prasowych i przewodników. Współpracuje z National Geographic oraz Polską Organizacją Turystyczną (Kapituła Certyfikatów POT). Często gości w audycjach radiowych przybliżając słuchaczom kulturę innych krajów oraz opowiada o polskich atrakcjach. Prowadzi warsztaty fotograficzne. Twórca portalu PlanetaKobusow.pl i TravelNamibia.pl. Wyróżniony Nagrodą Specjalną “Magellan” w konkursie na najlepsze publikacje turystyczne i Nagrodą Główną “Magellan” oraz wyróżnieniami za kolejne publikacje. Tworzy autorskie pokazy podróżnicze pokazywane na najważniejszych imprezach (Festiwal Slajdów Podróżniczych “Terra”, 3 Żywioły, Kolosy, Wanoga, Travenalia, OSOTT,…) a także w szkołach, bibliotekach i na uniwersytetach. Jego pasją są nowe technologie i światło w fotografii, nurkowanie oraz multimedia. Ma uprawnienia do filmowania z drona i uwielbia to robić.

Mój autograf od podróżnika:


Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/07/1246-andrzej-krzywy.html

    OdpowiedzUsuń