Ariana dla WS | Blogger | X X

15.02.2023

Maciej Małysa


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Macieja Małysy. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Maciej Małysa - urodził się 5 sierpnia 1975 roku w Krakowie. Polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy. Absolwent wydziału aktorskiego PWST w Krakowie. Dyplom otrzymał w roku 1998. Znany z takich filmów jak Trzy Siostry, Kosmos,Pod Mocnym Aniołem, Uwikłanie czy Prawo ojca. Współpracował z kilkunastoma teatrami, z którymi występował w całej Polsce i kilku stolicach europejskich. Zagrał także w serialach Czułość i Kłamstwa, Klan i Pierwsza Miłość. Nakręcił ponad dwadzieścia reklam.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/02/1229-zbigniew-buczkowski.html

    OdpowiedzUsuń