Ariana dla WS | Blogger | X X

19.02.2023

Charlotte Awbery


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Charlotte Awbery. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką. 

O piosenkarce:
Charlotte Awbery - urodziła się 4.10.1988 roku. Angielska piosenkarka i autorka tekstów, najbardziej znana z wykonania na żywo coveru „Shallow” w stacji metra, który stał się wirusowy w mediach społecznościowych.  W 2005 roku Awbery zaczęła profesjonalnie śpiewać na weselach, w pubach i restauracjach. Awbery bezskutecznie brała udział w przesłuchaniach do The X Factor i Britain's Got Talent . Jest artystką okładek i wykonywała muzykę Prince'a, Celine Dion i Sia.[4]  W 2017 roku wydała singiel i towarzyszący mu teledysk „Give Up This Girl”. MTV Australia określiło ten utwór jako „starą szkołę Alicia Keys lub Whitney Houston”. Na początku 2020 roku YouTuber Kevin Freshwater opublikował zaimprowizowany klip Awbery obejmujący utwór „Shallow” dla swojego segmentu „Finish the Lyrics”. Na Instagramie Awbery zyskał 217 000 obserwujących w ciągu tygodnia od ukazania się filmu. Zaśpiewała piosenkę w The Ellen DeGeneres Show. 28 sierpnia 2020 roku Awbery opublikowała swój cover Shallow na YouTube, a później 10 września wydała do niego teledysk.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze