Ariana dla WS | Blogger | X X

6.02.2023

Aleksandra Popławska


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandry Popławskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 

O aktorce:
Aleksandra Popławska - urodziła się 17 marca 1976 roku w Zabrzu. Polska aktorka. Industrialna, szara przestrzeń miasta, w którym się wychowywała ukształtowała jej bogate wnętrze i głęboką wrażliwość. Kolorów szukała w świecie wyobraźni oraz muzyce, pięknie gra na pianinie, jest absolwentką szkoły muzycznej II stopnia w klasie fortepianu, świetnie śpiewa. Absolwentka wrocławskiego Wydziału Aktorskiego krakowskiej PWST (2000). Aktorka TR Warszawa w latach 2000–2007 i od 1 sierpnia 2018 roku. Jej młodszą siostrą jest Magdalena Popławska, również aktorka. Jej partnerem życiowym jest aktor Marek Kalita, mają córkę Antoninę.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz