Ariana dla WS | Blogger | X X

25.01.2023

Tomasz Jakubiak


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Jakubiaka. Niestety nie mam zdjęcia z kucharzem. 

O kucharzu:
Tomasz Jakubiak – polski kucharz, autor książek kulinarnych, który zdobył rozpoznawalność dzięki byciu jurorem polskiej edycji programu MasterChef Junior. Zdobył rozpoznawalność dzięki prowadzeniu programów kulinarnych emitowanych na kanale Canal+ Kuchnia: Sztuka mięsa, Jakubiak rozgryza Polskę, Jakubiak w sezonie i Jakubiak lokalnie. Jest autorem licznych felietonów publikowanych na łamach magazynu „Moje Gotowanie”, współpracował też z serwisem newsgastro.pl i magazynem „Food Service”. W 2022 został jurorem polskiej edycji programu MasterChef Junior, zajmując miejsce Mateusza Gesslera. Jest związany z Anastazją Mierosławską, z którą ma syna – Tomasza (ur. 2020).

Mój autograf od kucharza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/02/1226-magdalena-tul.html

    OdpowiedzUsuń