Ariana dla WS | Blogger | X X

2.01.2023

Roman Szczeblewski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Romana Szczeblewskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Roman Szczeblewski - urodził się  29 lipca 1955 roku w Warszawie. Polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy oraz satyryk. Założyciel kabaretu RO-PA (2014). W latach 1976-1985 występował w Teatrze Wielkim. Po raz pierwszy pojawił się na ekranie w roku 1977, kiedy to statystował w filmie Człowiek z marmuru. Jest znany z epizodycznych ról w serialach paradokumentalnych. Dużą rozpoznawalność przyniosła mu rola Bronka w serialu Rodzinny interes, który nadawany jest na antenie TV Puls od 2019. Występował także w reklamach: w 2013 wystąpił w reklamie PIP, w 2020 nakręcił spot dla Fundacji "Pod Dębem" , a rok później pojawił się w reklamie suplementu Gold-Vit D3 4000.

Mój autograf od aktora:

Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze