Ariana dla WS | Blogger | X X

25.12.2022


 Hej!

Koniec roku to czas na podsumowanie bloga. Tak, więc postanowiłam, że w tym roku napiszę również post podsumowujący ilość zebranych autografów w tym roku. Z powodu moich problemów zdrowotnych i pobytem w szpitalu niestety rzadziej przebywałam w Warszawie a co za tym idzie niestety ilość zebranych autografów jest znacznie mniejsza niż w ubiegłym roku. Przede wszystkim zdobywał je dla mnie mój chłopak, ale mi osobiście udało udało dostać się autograf od Juli Wieniawy, Laury Samołowicz, Piotra Kucharskiego, Jerzego Bończaka, czy Beli Komoszyńskiej. Oprócz autografów mam również z tymi gwiazdami pamiątkowe zdjęcie. Za równo zdjęcia jak i autografy możecie zobaczyć poniżej:

Julia Wieniawa

Laura Samołowicz

Piotr Kucharski

Jerzy Bończak

Bela Komoszyńska

W sumie w tym roku pojawiło się 98 postów z autografami. Jeśli miałabym wybrać jeden z, którego jestem najbardziej zadowolona to nie ma takiego, ponieważ z każdego tak samo bardzo się cieszę . Na koniec postu chciałam Wam jeszcze życzyć:
Pozdrawiam i do napisania po Nowym Roku😊

3 komentarze

  1. Gratuluję autografów oraz pamiątkowych zdjęć. Życzę zdrowia i szczęścia w Nowym Roku 2023.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super podsumowanie - życzę wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia oraz wiele wiele nowych autografów i zdjęć z gwiazdami dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń