Ariana dla WS | Blogger | X X

20.01.2023

Jakub Kochanowski


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jakuba Kochanowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z siatkarzem. 

O siatkarzu:
Jakub Kochanowski - urodził się 17 lipca 1997 roku w Giżycku. Reprezentant Polski w piłce siatkowej mężczyzn, występujący na pozycji środkowego bloku. Mistrz Europy i świata kadetów oraz mistrz Europy i mistrz świata juniorów. Od sezonu 2018/2019 zawodnik Skry Bełchatów. Jest wychowankiem klubu MOSiR Giżycko, skąd trafił w 2013 r. do drużyny Szkoły Mistrzostwa Sportowego PZPS Spała. Ze spalską ekipą zdobył mistrzostwo Młodej Ligi w 2014 r. Rok później został mistrzem Europy oraz mistrzem świata kadetów. W 2016 podpisał kontrakt z Indykpolem klubem AZS Olsztyn, a z reprezentacją Sebastiana Pawlika (do 21 lat) zdobył m.in. mistrzostwo świata juniorów, zostając MVP imprezy rozgrywanej w Czechach. Polacy pokonali wówczas w finale reprezentację Kuby 3:0. Od sezonu 2018/2019 Jakub Kochanowski jest zawodnikiem Skry Bełchatów. „Kochan” zadebiutował w kadrze 3 czerwca 2017 roku w wygranym 3:1 meczu Ligi Światowej z Włochami. Siatkarz Skry znalazł się w składzie reprezentacji Vitala Heynena, która wystąpi na wrześniowych mistrzostwach świata rozgrywanych we Włoszech i Bułgarii. Jakub Kochanowski jest aktywnym użytkownikiem mediów społecznościowych. Jego profil na Instagramie obserwuje ponad 20 tysięcy osób.

Mój autograf od siatkarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz