Ariana dla WS | Blogger | X X

19.01.2023

Aleksander Śliwka


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandra Śliwki. Niestety nie mam zdjęcia z siatkarzem. 

O siatkarzu:
Aleksander Śliwka - urodził się 24 maja 1995 roku w Jaworze. Polski siatkarz występujący na pozycji przyjmującego, reprezentant Polski. Mistrz świata (2018), dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów (2021, 2022). Jego młodszy brat Piotr, również jest siatkarzem. Jego partnerką życiową jest siatkarka plażowa Jagoda Gruszczyńska. Jest wychowankiem Spartakusa Jawor. W sezonie 2013/2014 z sukcesami występował ekipie SMS PZPS Spała, został bowiem mistrzem Młodej Ligi i najlepszym zawodnikiem rozgrywek. Jest reprezentantem Polski. Na swoim koncie ma wicemistrzostwo Europy kadetów i brązowy medal mistrzostw świata w tej kategorii wiekowej. Na sezon 2014/2015 trafił do Warszawy na zasadzie wypożyczenia z Asseco Resovii. Później wrócił do Asseco Resovii. W sezonie 2016/2017 występował w drużynie AZS Olsztyn. Po rocznej przerwie znów był zawodnikiem Asseco Resovii Rzeszów. W kwietniu 2015 otrzymał powołanie do seniorskiej kadry reprezentacji Polski przez Stéphana Antigę. Od maja 2018 roku zawodnik ZAKSY Kędzierzyn-Koźle. 30 września 2018 r. wraz z Reprezentacją Polski zdobył tytuł Mistrza Świata w piłce siatkowej mężczyzn.

Mój autograf od siatkarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz