Ariana dla WS | Blogger | X X

20.11.2022

Rafał Szatan


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Rafała Szatana. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.

O wokaliście:
Rafał Szatan - urodził się 24 kwietnia 1988 roku w Lubinie. Polski wokalista i aktor. Jest synem Małgorzaty i Roberta Szatanów, ma siostrę Martynę. Ukończył Liceum Muzyczne w Legnicy na kierunkach fortepian i śpiew, a następnie studia na Wydziale Jazzu i Muzyki Rozrywkowej Akademii Muzycznej w Katowicach, na kierunku wokalistyka. W latach 2009–2010 występował w Gliwickim Teatrze Muzycznym, zagrał m.in. w musicalach Hair i High School Musical. Buł także aktorem Teatru Rozrywki w Chorzowie. W latach 2010–2015 był wokalistą zespołu RH+. W 2011 uczestniczył w programie The Voice of Poland, a w 2012 startował w X Factorze. W 2016 śpiewał w teleturnieju TVP1 Jaka to melodia?. W 2018 zajął drugie miejsce w finale dziesiątej edycji programu rozrywkowego Polsatu Twoja twarz brzmi znajomo, wcześniej zwyciężając w drugim[9] i ósmym odcinku. W 2018 wraz z Barbarą Kurdej-Szatan był bohaterem programu Polsatu The Story of My Life. Historia naszego życia. W latach 2018–2019 grał Eryka w serialu TVP2 M jak miłość. W 2019 był uczestnikiem dziesiątej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami (2019) i gościem talk-show Demakijaż, a także włączył się w akcję społeczną Fundacja Faktu i serwisu internetowego Plejada.pl „Zdrowie jest męskie”, biorąc udział w sesji zdjęciowej do kalendarza na rok 2020[10]. We wrześniu 2011 ożenił się z aktorką Barbarą Kurdej-Szatan. Mają córkę Hannę (ur. 2012) i syna Henryka (ur. 2020).

Mój autograf od wokalisty: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/11/1212-tomasz-kammel.html

    OdpowiedzUsuń