Ariana dla WS | Blogger | X X

22.11.2022

Agnieszka Musiał


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Musiał. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistką. 

O wokalistce:
Agnieszka Musiał - urodziła się 21 stycznia 1985 roku w Bolesławcu. Polska piosenkarka. Półkrwi góralka urodzona w Bolesławcu na Dolnym Śląsku. Prawnuczka Leopolda Balcy, multiinstrumentalisty, twórcy kultury muzycznej Podbeskidzia, jak również spokrewniona z Otokarem Balcy, operatorem dźwięku w kultowych polskich bajkach (m.in. Reksio, Bolek i Lolek). Studiowała filologię angielską na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka Wydziału Kompozycji, Interpretacji, Edukacji i Jazzu Akademii Muzycznej w Katowicach (2013). Wykładowca wokalistyki jazzowej na Akademii Muzycznej w Katowicach (2015-2016) oraz w Szkole Muzycznej II stopnia im. Bronisława Rutkowskiego w Krakowie (od 2014). Na początku kariery scenicznej pracowała jako muzyk sesyjny. Od 2010 koncertuje w kraju i za granicą, m.in. w Kanadzie, Niemczech, Belgii i na Ukrainie. Komponuje oraz tworzy teksty nie tylko własnych utworów, ale także dla innych artystów. Jej głos można usłyszeć na wielu albumach. W 2016 nagrała polskie wersje wokali do spektaklu Baletu Magnificat z USA. W maju 2017 ukazał się jej debiutancki album pt. Błogo, na który składa się 11 utworów.

Mój autograf od wokalistki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz