Ariana dla WS | Blogger | X X

13.09.2022

Tomasz Sianecki


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Sianeckiego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Tomasz Sianecki - urodził się 9 grudnia 1960 roku w Warszawie. Polski dziennikarz radiowy i telewizyjny, reporter. Ukończył VI Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Reytana w Warszawie (1979), gdzie działał w 1 Warszawskiej Drużynie Harcerskiej im. Romualda Traugutta „Czarna Jedynka”. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Podjął też podyplomowe studia dziennikarskie. Na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia prowadził m.in. audycję Zapraszamy do Trójki. W 1997 przeszedł do TVN. Był gospodarzem 600 sekund życia, prowadzącym i współprowadzącym Automaniaka. W latach 1998–2010 przygotowywał dla Faktów humorystyczne i lekkie w formie felietony oraz reportaże o tematyce sportowej. W TVN24 od stycznia 2005 współprowadzi Szkło kontaktowe, a od stycznia 2011 prowadził autorski program Ciąg dalszy nastąpił. W październiku 2015 został gospodarzem programu #Pamięć absolutna. W 2007 po sukcesie, jaki odniósł program Szkło kontaktowe, wraz z Grzegorzem Miecugowem napisał książkę Kontaktowi, czyli szklarze bez kitu. Wystąpił w filmach: Kapitał, czyli jak zrobić pieniądze w Polsce (1989) jako on sam, V. I. P. (1991) jako dziennikarz radia „W”, a także w serialu Teraz albo nigdy! (2008) jako on sam.

Mój autograf od dziennikarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/09/1179-katarzyna-jaguscik-i-marcin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super autograf na super blogu - gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń