Ariana dla WS | Blogger | X X

11.09.2022

Michał Paszczyk


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michał Paszczyka. Niestety nie mam zdjęcia z artystą kabaretowym. 

O artyście kabaretowym:
Michał Paszczyk - urodził się 16 czerwca 1976 we Wrocławiu. Polski aktor i artysta kabaretowy. Absolwent Liceum Ogólnokształcącego nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu (rocznik 1995) i Wydziału Aktorskiego filii PWST we Wrocławiu (rocznik 2000). Artysta kabaretów K.O.P.P., Pralka, Neo-Nówka (2005–2007), a od 2008 związany z kabaretem Paranienormalni. Przez kilka lat był DJ-em wrocławskiej rozgłośni Radia Eska.

Mój autograf od artysty kabaretowego: 


Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/09/1177-paul-prudhomme.html

    OdpowiedzUsuń