Ariana dla WS | Blogger | X X

28.06.2022

Carla Bruni


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Carly Bruni. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

O piosenkarce:
Carla Bruni - urodziła się 23 grudnia 1967 roku w Turynie. Włoska supermodelka i piosenkarka, żona 23. prezydenta Francji Nicolasa Sarkozy’ego. Urodziła się w Turynie, ale od piątego roku życia wychowywała się we Francji. Jest córką przemysłowca i kompozytora Alberta Bruniego Tedeschiego oraz pianistki Marisy Borini. Szkołę średnią ukończyła w Szwajcarii. Następnie wróciła do Francji i zaczęła studiować architekturę i historię sztuki w Paryżu. W wieku 19 lat rozpoczęła karierę modelki. W latach 90. XX wieku należała do ścisłej czołówki modelek na świecie, zarabiając 7,5 miliona dolarów rocznie. Pracowała dla największych projektantów, do których należeli m.in. Christian Dior, Paco Rabanne, Sonia Rykiel, Christian Lacroix, Karl Lagerfeld, John Galliano, Yves Saint Laurent, Chanel, Versace. Będąc modelką, związana była m.in. z Vincentem Pérezem, Erikiem Claptonem, Donaldem Trumpem i Kevinem Costnerem. Jej bliskim przyjacielem był też Mick Jagger. Ze związku z francuskim filozofem Raphaëlem Enthovenem ma syna Auréliena (ur. 2001). W grudniu 2007 w mediach pojawiła się informacja o związku Carli Bruni z prezydentem Francji Nicolasem Sarkozym. Para razem spędziła święta w Egipcie. Nicolas Sarkozy i Carla Bruni pobrali się 2 lutego 2008 w Pałacu Elizejskim w Paryżu. Był to pierwszy w historii Republiki Francuskiej przypadek ślubu prezydenta podczas sprawowania urzędu. 19 października 2011 o godz. 20:00 w Paryżu urodziła córkę – Giulię Sarkozy. Bruni ma starszą siostrę, aktorkę Valerię. Jej brat, Virginio, zmarł w 2006 na AIDS. Biologicznym ojcem Carli jest Maurizio Remmert, gitarzysta, z którym matka Carli miała romans przez sześć lat. Carla ma przyrodnią siostrę, Consuelę Remmert.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/06/1111-brylant.html

    OdpowiedzUsuń