Ariana dla WS | Blogger | X X

29.06.2022

Barbara Pravi


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Barbary Pravi. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

O piosenkarce:
Barbara Pravi a właściwie Barbara Piévic - urodziła się 10 kwietnia 1993 roku w Paryżu. Francuska piosenkarka, autorka tekstów oraz aktorka. Jej nazwisko z pseudonimu artystycznego pochodzi od serbskiego słowa prava (cyryl. права), które znaczy autentyczna. Reprezentantka Francji w 65. Konkursie Piosenki Eurowizji (2021) z utworem „Voilà”. Jej dziadek od strony ojca jest Serbem, natomiast matka jest pochodzenia irańskiego. Jej babcia była Polką. Karierę muzyczną rozpoczęła w 2014 po podpisaniu kontraktu z wytwórnią Capitol Music France. Trzy lata później wydała swój pierwszy singel „Pas grandir”, który promował jej pierwszą EP-kę zatytułowaną Barbara Pravi. W tym samym roku występowała jako support podczas trasy koncertowej Florenta Pagny’ego. W 2019 współtworzyła utwór „Bim bam toi”, z którym Carla reprezentowała Francję w 17. Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci. Piosenka zajęła wówczas 5. miejsce. Rok później współtworzony przez nią utwór „J’imagine”, wykonywany przez Valentinę Tronel, zwyciężył w finale 18. edycji konkursu. W styczniu 2021 zwyciężyła z utworem „Voilà” w programie Eurovision France, c'est vous qui décidez!, stanowiącym francuskie eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji. 22 maja zajęła drugie miejsce w finale konkursu, zdobywszy 499 punktów, w tym 251 pkt od telewidzów (3. miejsce) i 248 pkt od jurorów (2. miejsce). 19 grudnia 2021 wystąpiła jako gość muzyczny w finale 19. Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci w Paryżu.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratulacje. U mnie nowy post związany z autografem https://autografy-andzi.blogspot.com/2022/06/papa-d-pawe-stasiak.html

    OdpowiedzUsuń