Ariana dla WS | Blogger | X X

22.05.2022

Konrad Marszałek


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Karola Marszałka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

O aktorze:
Konrad Marszałek - urodził się 22.11.1979 roku. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu Zagrał w takich filmach jak Miasto 44, Karol - człowiek, który został papieżem, Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa. Od 2003 roku jest aktorem warszawskiego teatru Rampa. Obecnie można go zobaczyć w kilku spektaklach Teatru Rampa. Jeździec burzy w reż. Arkadiusza Jakubika. Długie włosy, dzwony i koszule w kwiaty, które przywdziewa na siebie w przedstawieniu o The Doors gdzie gra Raya Manzarka (Manczarka, oczywiście), pozwalają mu wrócić do jednej ze swoich ulubionych er - w tym wypadku do Ery Wodnika. Nie uchodzi, nie uchodzi... czyli damy i huzary w reż. Macieja Wojtyszki, gdzie jako Edmund dzielnie walczy o swoją miłość do Zofiji. W komediodramacie Mistrz i Małgorzata doskonale godzi role poety Iwana Bezdomnego i skazanego przez Piłata proroka Jeszui, w dramacie Krzyk słonia autorstwa Farida Nagima w reż. Grzegorza Mrówczyńskiego odtwarza postać zakochanego w Anwarze Ilji, natomiast w komediodramacie pt. Żyd autorstwa Artura Pałygi w reż. Witolda Mazurkiewicza wciela się w kontrowersyjną postać wuefisty. Oprócz tego gra także w bajce muzycznej pt. Wielka wyprawa w reżyserii Piotra Furmana (gibki Pirato-Kot), oraz w musicalach familijnych w reż. Cezarego Domagały: Tajemniczy ogród (Dick), W pogoni za bajką (król Sukcesso Pałer i zagubiony tatuś w jednym), Pinokio czyli świerszczowe opowieści (Lis).

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/05/1075-piotr-krasko.html

    OdpowiedzUsuń