Ariana dla WS | Blogger | X X

20.05.2022

Kamila Boruta

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Kamili Boruty. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.


O aktorce:

Kamila Boruta, primo voto Hycnar - urodziła się 26 stycznia 1984 w Siedlcach. Polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna. W teatrze zadebiutowała w 2004 w przedstawieniu „Między dniem a nocą. Dybuk” w Teatrze Żydowskim w Warszawie. W 2006 ukończyła Studio Aktorskie przy Teatrze Żydowskim w Warszawie i zdała egzamin eksternistyczny. Od 2009 jest aktorką Teatru Rampa w Warszawie. Gościnnie występuje w Teatrze Żydowskim w Warszawie. W 2017 otrzymała nagrodę za najlepszą rolę kobiecą na Festiwalu Małych Prapremier w Wałbrzychu za spektakl Dzień Dziecka w reżyserii Jerzego Jana Połońskiego. W 2020 uczestniczyła w trzynastej edycji programu rozrywkowego Polsatu Twoja twarz brzmi znajomo (2020).

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Piękny podpis- gratuluję! :)
    Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/05/1073-halina-frackowiak.html

    OdpowiedzUsuń