Ariana dla WS | Blogger | X X

27.05.2022

Kajetan Duszyński

 Cześć !

Chciałam pokazać Wam autograf jaki mam od Kajetana Duszyńskiego. Niestety nie mam zdjęcia z lekkoatletą. 
O lekkoatlecie: 
Kajetan Patryk Duszyński - urodził się 12 maja 1995 roku w Siemianowicach Śląskich. Polski lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 400 metrów, mistrz olimpijski w sztafecie mieszanej 4 × 400 metrów. W 2014 wraz z polską sztafetą 4 × 400 metrów nie awansował do finału juniorskich mistrzostw świata w Eugene. Rok później (2015) indywidualnie nie awansował do finału Młodzieżowych Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce 2015 w Tallinnie, a wraz ze sztafetą 4 × 400 metrów (obok Duszyńskiego biegli w niej Patryk Dobek, Bartłomiej Chojnowski oraz Karol Zalewski) na tej samej imprezie zdobył srebrny medal. Dwa lata później zdobył swoje drugie srebro mistrzostw Europy do lat 23. Medalista mistrzostw Polski juniorów na stadionie i w hali. Rekordy życiowe w biegu na 400 metrów: stadion – 44,92 (21 sierpnia 2021, Berno) 3. wynik w historii polskiej lekkoatletyki; hala – 46,71 (6 marca 2022, Toruń). W 2021 zdobył złoty medal w sztafecie mieszanej 4 × 400 metrów na igrzyskach olimpijskich w Tokio. W biegu finałowym sztafetę tworzył wraz z Karolem Zalewskim, Natalią Kaczmarek i Justyną Święty-Ersetic[a]. W 2021 został odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Mój autograf od lekkoatlety:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz