Ariana dla WS | Blogger | X X

25.05.2022

Jarosław Domin

 Cześć!

Chciałam pokazać Wam autograf jaki mam od Jarosława Domina. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.


O aktorze:

Jarosław Domin - urodził się 24 lipca 1958 w Miastku. Polski aktor filmowy, telewizyjny i dubbingowy. W 1982 roku ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie. W teatrze zadebiutował 21 kwietnia 1982 roku na scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie w spektaklu Król Edyp Sofoklesa w reżyserii Gustawa Holoubka, w roli Posłańca. W tymże roku ukończył wydział aktorski na PWST w Warszawie. Współpracował z teatrami stołecznymi: Komedia, na Woli im. Tadeusza Łomnickiego, Bajka, Capitol, Kamienica, Sceną Dramatycznym Towarzystwem Teatrum oraz Sceną Inicjatyw Artystycznym ZASP. Przed kamerą występuje głównie w rolach epizodycznych.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/05/1078-robert-karpowicz.html

    OdpowiedzUsuń