Ariana dla WS | Blogger | X X

14.12.2021

Krzysztof Szczepaniak


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Krzysztofa Szczepaniaka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze: 
Krzysztof Szczepaniak - urodził się 22 lutego 1989 roku we Wrocławiu. Polski aktor telewizyjny, teatralny i dubbingowy. Ukończył klasę teatralną w Liceum Ogólnokształcącym nr XVII im. Agnieszki Osieckiej we Wrocławiu. W 2014 został absolwentem Wydziału Aktorskiego Akademii Teatralnej w Warszawie. W tym samym roku, rolą Klitandra w spektaklu Mizantrop, zadebiutował w warszawskim Teatrze Dramatycznym, z którym związał się na stałe. Gościnnie występował także na deskach teatrów: IMKA, Powszechny, Ateneum, Syrena oraz 6. piętro. Występował w zespole Robodrom. Zajmuje się również dubbingiem oraz współpracuje ze Studiem Accantus. Wiosną 2018 wziął udział w dziewiątej edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat. Wygrał pierwszy i trzeci odcinek, wcielając się w role Shirley Bassey i Andrzeja Rosiewicza. Po dziewięciu odcinkach dotarł do finału, w którym wykonał utwór „Applause” jako Lady Gaga i zajął ostatecznie czwarte miejsce.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz