Ariana dla WS | Blogger | X X

11.12.2021

Joanna Pach


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Joanny Pach. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Joanna Pach-Żbikowska - urodziła się 3 kwietnia 1980 roku w Oleśnicy. Polska aktorka filmowa, radiowa i dubbingowa, także prezenterka telewizyjna i współautorka programów. Współpracuje z Teatrem Polskiego Radia przy słuchowiskach, a na stałe przy słuchowisku Matysiakowie – jako Małgosia Piekarska. Od 2001 roku występuje jako postać poboczna w serialu TVP2 Na dobre i na złe – pielęgniarka Asia Kalinowska. W latach 2002-2004 była prowadząca programu o grach komputerowych – Tilt.tv, emitowanego na antenie TV4. Jest także konferansjerką imprez dla dzieci. Występuje gościnnie w warszawskich teatrach: Ochota i 6. piętro. Prywatnie jest mamą dwóch córeczek – Antoniny i Noemi.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz