Ariana dla WS | Blogger | X X

7.11.2021

Tomasz Bednarek


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Bednarka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.


O aktorze:

Tomasz Bednarek - urodził się 29 grudnia 1969 roku w Pleszewie. Polski aktor, prezenter telewizyjny i radiowy. W 1992 ukończył studia we wrocławskiej filii PWST w Krakowie. Aktor Teatru Miejskiego w Gdyni w latach 1992–1995, współpracował też krótko z Teatrem Współczesnym w Szczecinie. W swojej karierze występował na wielu warszawskich scenach, m.in. w Teatrze na Woli, Teatrze Żydowskim, Teatrze Ochoty, Teatrze Bajka, Teatrze Kamienica, Teatrze Stanisławowskim, Teatrze Capitol, a także w berlińskim Hebbel Theater. Na swoim koncie ma również wiele ról filmowych (Amok, Ogniem i mieczem, Łowcy skór, Spona, Serce gór), jak również telewizyjnych (Dom, Radio romans, Sława i chwała, Na Wspólnej, Oficer). Od 1997 występuje w roli Jacka Boreckiego w serialu Klan. Udziela się w dubbingu. Wystąpił w teledysku grupy Firebirds do utworu „24 zachody słońca” (1996). Prowadził teleturniej pt. Zabawy językiem polskim, realizowany przez TVP1. Brał udział w III edycji programu Jak oni śpiewają. Zajął tam 12. miejsce. Od maja do grudnia 2013 prowadził program „Stolica Kultury” w Radiu Vox FM, a od 2 grudnia 2013 był gospodarzem audycji „Projekt Kultura” w Radiu Plus. Obecnie prowadzi pasmo muzyczne Przeboje z nutą Nostalgii w tej stacji. Był prowadzącym podróżniczy program 1000 miejsc w Polsce, które musisz zobaczyć, realizowany przez telewizję Fokus TV. Od 11 września 2016 na antenie TVP1 prowadzi program podróżniczy Zakochaj się w Polsce. Jego żoną była aktorka głosowa Elżbieta Kopocińska. Mają dwóch synów: Krzysztofa i Adama.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratulacje! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/11/1029-marek-siudym.html

    OdpowiedzUsuń