Ariana dla WS | Blogger | X X

3.11.2021

Sylwia Dekiert

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Sylwii Dekiert. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką. 

O dziennikarce:

Sylwia Maria Dekiert - urodziła się 12 marca 1979 roku w Zielonej Górze. Polska dziennikarka sportowa, prezenterka telewizyjna, reporterka i spikerka. Absolwentka I Liceum Ogólnokształcącego w Zielonej Górze, a następnie filologii polskiej ze specjalnością dziennikarską na Uniwersytecie Zielonogórskim. W 2002 dołączyła do zespołu redakcji sportowej w Telewizji Polskiej. Od października 2005 do 10 września 2019 prowadziła Sport telegram. Od września 2011 prowadzi magazyn Sport przed głównym wydaniem Wiadomości. W TVP Sport prowadzi program informacyjny Sportowy Wieczór. Podczas Igrzysk Olimpijskich w Turynie, Vancouver, Londynie, Soczi[potrzebny przypis] i Pjongczangu prowadziła studio olimpijskie. W 2018 stworzyła cykle reportażów Orły Nawałki i Orły Sportu. Była współgospodarzem studia w czasie meczów piłkarskich mistrzostw Europy 2020. Od 2017 razem z Maciejem Kurzajewskim prowadzi „Wielkie Testy” w TVP1. W 2017 prowadziła koncert „Debiutów” podczas Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Od 2018 jest prezenterką studia oprawy TVP1 i TVP2. Dwukrotnie nominowana do Telekamer: w kategorii Odkrycie roku (2018) i Komentator sportowy (2021). Do 2018 była życiowo związana z Rafałem Darżynkiewiczem. Ma trzech synów: Doriana (ur. 2009), Igora (ur. 2015) i Lukę (ur. 2020). Od 2018 związana jest z producentem TVP Sport, Sławomirem Nelupem (ur. 1991), z którym w lipcu 2019 się zaręczyła. Mieszka w Józefosławiu.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze