Ariana dla WS | Blogger | X X

21.11.2021

Katarzyna Zdanowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Zdanowicz. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

O dziennikarce:
Katarzyna Ewa Zdanowicz-Cyganiak - urodziła się 1979 roku. Polska poetka, wykładowca i dziennikarka. W okresie szkolnym stypendystka Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie w Białymstoku. Dwukrotnie (1997 i 2003) była stypendystką Ministra Kultury i Sztuki w dziedzinie literatury. Została asystentką Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W czerwcu 2009 uzyskała tam promocję doktora nauk humanistycznych na podstawie rozprawy Kategorie: Inna – Obca – Wykluczona we współczesnej poezji kobiecej. Jest adiunktem w Katedrze Dziennikarstwa Ekonomicznego i Nowych Mediów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz wieloletnim członkiem Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej (PTEM) w Krakowie. Publikacje z reguły podpisuje jako Katarzyna Ewa Zdanowicz. Wyjątek stanowi zbiór Deadline, który sygnowała jako Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak. Laureatka Nagrody Literackiej Prezydenta Miasta Białegostoku im. Wiesława Kazaneckiego za rok 2000 za tomik Szkliwo oraz wyróżnienia Poznańskiego Przeglądu Nowości Wydawniczych „Lato 2003” organizowanego przez Bibliotekę Raczyńskich za tomik Jak umierają małe dziewczynki. W 2014 roku została finalistką Nagrody Literackiej Gryfia za książkę Ciemność. Resort SPA.

Mój autograf od dziennikarki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratuluję i zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń