Ariana dla WS | Blogger | X X

17.11.2021

Jędrzej Hycnar

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jędrzeja Hycara. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:

Jędrzej Hycnar (ur. 6 kwietnia 1997 w Tarnowie) – polski aktor filmowy, telewizyjny, teatralny i głosowy, reżyser. Studiował Aktorstwo w Akademii Teatralnej w Warszawie. Jest młodszym bratem aktora Marcina Hycnara. Związany jest z Teatrem „OdMowy” działającym przy Stowarzyszeniu Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych "Europa-Polska", współpracuje z Teatrem im. Ludwika Solskiego w Tarnowie oraz Teatrem Polskiego Radia.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/11/1032-renata-dancewicz.html

    OdpowiedzUsuń