Ariana dla WS | Blogger | X X

8.08.2021

Jakub Molęda

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Kuby Molędy. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarzem. 


O piosenkarzu:

Jakub Molęda, występujący także jako Kuba Molęda -  urodził się 3 kwietnia 1984 w Olkuszu. Polski piosenkarz popowy, kompozytor, aktor dubbingowy i musicalowy związany z Teatrem Muzycznym Roma oraz Teatrem Rampa. Skończył wokalistykę na Wydziale Kompozycji, Interpretacji, Edukacji i Jazzu Akademii Muzycznej w Katowicach, studiował także edukację muzyczną na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach. W wieku siedmiu lat zadebiutował w programie emitowanym przez TVP 5-10-15. Śpiewał na wielu festiwalach dziecięcych w Polsce zajmując czołowe miejsca. W 1997 roku wygrał największy z nich w Koninie i otrzymał nagrodę Złoty Aplauz. Był wokalistą zespołu pop-rockowego L.O.27, z którym nagrał swój pierwszy album studyjny, zatytułowany Mogę wszystko (1997). Wydawnictwo zostało sprzedane w ponad 80 tys. egzemplarzach i otrzymało status złotej płyty. W 1998 wystąpił z zespołem na festiwalu w Opolu, a w 1999 roku wydał drugi album, zatytułowany Przyjaciele. Utwory z tej płyty zostały wykorzystane w ścieżce dźwiękowej do filmu Odlotowe wakacje. Był prowadzącym młodzieżowego programu TVP2 Mogę wszystko. Dubbingował postaci z filmów animowanych wytwórni Walta Disneya. W 2006 wcielał się w rolę Alfreda w musicalu Romana Polańskiego Taniec wampirów. W 2015 zagrał główną rolę Erwina, młodego muzyka rockowego w spektaklu Rapsodia z Demonem, w którym wykonywał utwory z repertuaru zespołu Queen. Wraz z bratem Maciejem tworzył zespół Mollęda. 3 lutego 2007 duet wystąpił z piosenką „No Second Chance” w koncercie Piosenka dla Europy 2007, będącym krajowymi eliminacjami do 52. Konkursu Piosenki Eurowizji. 26 lutego wydali wspólny album, zatytułowany 2xM. Jesienią 2014 uczestniczył w drugiej edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat. Zajął siódme miejsce. 18 sierpnia 2017 zaśpiewał podczas TOP of the TOP Festival w Sopocie.

Mój autograf od piosenkarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz