Ariana dla WS | Blogger | X X

10.08.2021

Gerard Edery

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Geralda Edery. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.


O wokaliście:

Gerard Edery - wokalista i gitarzysta uznawany jest za czołowego folklorystę muzycznego, mistrzowskiego wokalistę i gitarzystę z niezwykłą znajomością wielu etnicznych stylów i tradycji ludowych. Jest laureatem wielu nagród i grantów, m.in. The Sephardic Musical Heritage Award i grantu Meet the Composer za oryginalne piosenki. Gerard regularnie występuje w salach koncertowych i na festiwalach na całym świecie, m.in. w Carnegie Hall (Zankel Hall), Alice Tully Hall, Lincoln Center, Fez International Festival of Sacred Music, Festival Cervantino, Wilno i Warszawskich Międzynarodowych Festiwalach Folklorystycznych.

Mój autograf od wokalisty: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz