Ariana dla WS | Blogger | X X

23.07.2021

Mariusz Ostrowski

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mariusza Ostrowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 


O aktorze:

Mariusz Ostrowski - urodził się 3 maja 1979 roku w Kielcach. Polski aktor teatralny i filmowy. Uczęszczał do Studium Wokalno-Aktorskiego w Gdyni. W 2002 studiował w Akademii Teatralnej w Warszawie, z której został usunięty. W 2005 ukończył studia na wydziale aktorskim łódzkiej filmówki. Na scenie zadebiutował rolą Podchorążego w Kordianie Juliusza Słowackiego w reżyserii A. Hanuszkiewicza na deskach Teatru Nowego w Warszawie. Od 2006 jest aktorem Teatru im. S. Jaracza w Łodzi. W 2014 nagrał audiobooka na podstawie opowiadania Michał i tajemnicze wrota autorstwa Patrycji Dąbrowskiej w ramach akcji charytatywnej „Świąteczne BajkoCzytaki” projektu edukacyjnego AudioCzytaki. Premiera odbyła się 17 grudnia 2014. W 2017 telewizja wyemitowała ósmą edycję programu Twoja twarz brzmi znajomo z udziałem Ostrowskiego. Za wygraną trzeciego odcinka otrzymał czek w wysokości 10 tys. zł., który przekazał Fundacji „Zdążyć z pomocą” na rzecz chorej Ani Mrówczyńskiej. Po dziewięciu odcinkach zajął szóste miejsce. W 2018 otrzymał nagrodę na Krajowym Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru TV „Dwa Teatry” w Sopocie za rolę Zarubina w spektaklu telewizyjnym Inspekcja w reżyserii Jacka Raginisa-Królikiewicza.  

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/07/1003-mieczysaw-jurecki.html

    OdpowiedzUsuń