Ariana dla WS | Blogger | X X

18.07.2021

Katarzyna Rodowicz

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Rodowicz. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.


O piosenkarce:

Katarzyna Rodowicz - jest córką znanej polskiej piosenkarki Maryli Rodowicz. Urodziła się w Białymstoku, gdzie od dzieciństwa uczyła się śpiewu w szkole Heleny Mieszkuniec. W 1995 otrzymała wyróżnienie na Festiwalu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, rok później ukończyła z wyróżnieniem Wydział Piosenki w Państwowej Szkole Muzycznej II st. w Warszawie. Dwukrotnie występowała na Festiwalu w Opolu: w 1995 r. w koncercie "Debiuty" oraz w 2000r. w "Premierach", gdzie wykonała bardzo ciepło przyjęty utwór pt. "Busola". W 1997 r. nagrała swoją debiutancką płytę "To ty, to ja" złożoną z ciepłych i nastrojowych kompozycji Krzysztofa Ścierańskiego, Włodka Pawlika i Krzysztofa Wolińskiego, na której pokazała swój pogodny, pełny i czysty głos. Album jest mieszanką jazzu, popu i bossanovy, który znalazł duże uznanie u wyrobionych muzycznie odbiorców. W roku 2000r dołączyła do zespołu "Desu", z którym nagrała zimowy przebój "Kto Wie", mający swoją premierę w Radiu ZET na przełomie 2000 i 2001 roku i do dziś w okresie Świat Bożego narodzenia gości na antenie. W roku 2001 wraz z Małgosią Pruszyńską (znaną z DeSu) zakładają zespół "2SU" i ruszają na koncerty po całej Polsce. W 2002 była w zespole Marka Kościkiewicza "OCEAN FRONT",, wcześniej współzałożyciela zespołu De Mono. Rok później nagrała płytę "JAZZ BISTRO", która odniosła duży sukces wśród bywalców kawiarni Jazz Bistro. W 2005 roku Kasia z Feridem i Wiktorią Katajew nagrała finałową piosenkę dla firmy ECCO Walkathon, która towarzyszy corocznej imprezie "SPACER LUDZI DOBREJ WOLI". W czerwcu 2006 roku odbyła się premiera singla pt "Będę…" ,który został bardzo ciepło przyjęty przez rozgłośnie radiowe i ich słuchaczy. Piosenka jest pierwszym singlem zapowiadającym album wokalistki. W lutym 2007 roku ukazał się drugi singiel pt. "Jak mgła", promujący płytę, której premiera 5 marca. Zagrała wiele koncertów i zdobyła wielu fanów , którzy wypowiadają się o Niej bardzo pozytywnie.  Na co dzień kobieta nie ma nic wspólne z show-biznesem. Robi to, co lubi: piecze ciasta, gotuje, jeździ konno.

Mój autograf od piosenkarki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze

  1. Gratuluję :) Zapraszam u mnie kolejny aktor https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/07/artur-barcis.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam do siebie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/07/1002-ilona-epkowska.html

    OdpowiedzUsuń