Ariana dla WS | Blogger | X X

19.05.2021

Olga Buława


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Olgi Buławy. Niestety nie mam zdjęcia z Miss.

O Miss:
Olga Buława to polska laureatka konkursu piękności, która zdobyła tytuł Miss Polski 2018 , jako Miss Polski , Buława wcześniej reprezentowała Polskę w konkursie Miss Universe 2019 i zdobyła tytuł Miss Universe Congeniality. Buława urodził się w Świnoujściu i mieszkał w Warszawie . Ukończyła Uniwersytet SWPS, uzyskując tytuł magistra prawa. Od pięciu lat pracuje jako stewardesa w Polskich Liniach Lotniczych LOT . Wystartowała w Miss Polski 2018 9 grudnia 2018 w Krynicy-Zdroju reprezentując Świnoujście z Zachodniej Polski. Wygrała i zastąpiła ustępującą tytułistkę Kamilę Świerc z Opola. Oprócz korony otrzymała 50000 zł, biżuterię od Jubilera Schuberta, kolekcję Tomaotomo i Violi Piekut oraz coroczną opiekę w klinice RosaMed po zwycięstwie. Później została wybrana na Miss Universe Poland 2019 po zrzeczeniu się franczyzy od Miss Polonia na rzecz Miss Polski lub Mileny Sadowskiej, która miała reprezentować Polskę w konkursie Miss World 2019. Jako Miss Polski reprezentowała Polskę na konkursie Miss Universe 2019 , będąc pierwszą posiadaczką tytułu Miss Polski, która reprezentowała Polskę w konkursie Miss Universe, ale nie udało jej się uplasować; jednak udało mu się zdobyć specjalną nagrodę, Miss Congeniality.

Mój autograf od Miss:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy autograf https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/05/mateusz-michalski.html

    OdpowiedzUsuń