Ariana dla WS | Blogger | X X

17.05.2021

Agnieszka Wielgosz


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Wielgosz. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.


O aktorce:

Agnieszka Wielgosz - urodziła się 19 września 1972 roku w Krakowie. Polska aktorka teatralna i telewizyjna. Absolwentka PWST w Krakowie (1996). Karierę rozpoczęła grając sztuki w teatrze Bagatela do 2002, obecnie występuje gościnnie w teatrze Rampa oraz z teatrem MIST. W latach 2012-2016 była żoną Tomasza Malinowskiego, z którym ma córkę Milenę (ur. 2007). Ma też syna Maurycego z pierwszego związku.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. ojaaa! ale czad że masz autograf :D gratki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję. Oglądam serial "Pierwsza miłość" od wielu lat. Serialowa Malwina jest ekstra. Zapraszam do mnie ja mam od Rafała Kwietniewskiego serialowego doktora Bartosza Miedzianowskiego https://autografy-andzi.blogspot.com/2016/01/rafa-kwietniewski.html i Kasi Ankudowicz serialowej Beatki https://autografy-andzi.blogspot.com/2016/10/katarzyna-ankudowicz.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń