Ariana dla WS | Blogger | X X

27.04.2021

José Torres

 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od José Torres`a. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.


O muzyku:

José Torres - urodził się 19 września 1958 w Hawanie. Kubańsko-polski muzyk, perkusista. Absolwent Akademii Muzycznej we Wrocławiu, założyciel pierwszej w Polsce orkiestry salsowej pod nazwą José Torres y Salsa Tropical. Od samego początku pobytu w Polsce (poza kilkuletnim okresem) mieszka we Wrocławiu. Ma żonę Izę (z d. Morawska) i synów: Tomka (perkusistę zespołu Afromental) i Filipa (basistę u Mesajah oraz kompozytora) . Autor autobiografii Salsa na wolności (​ISBN 83-7384-594-1​, Wydawnictwo Dolnośląskie 2006).

Mój autograf od muzyka: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze

  1. Gratuluję! Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/04/987-mariusz-bonaszewski.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Zapraszam http://autografy-andzi.blogspot.com/2014/11/autograf-kombii-grzegorz-skawinski-i.html

    OdpowiedzUsuń