Ariana dla WS | Blogger | X X

26.04.2021

Andrzej Stankiewicz

 

Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Andrzeja Stankiewicza. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem. 


O dziennikarzu:

Andrzej Stankiewicz - urodził się 1974 roku w Grójcu. Polski dziennikarz, publicysta, zastępca redaktora naczelnego Onetu. Wychowywał się we wsi Belsk Duży k. Grójca. Jego matka była pielęgniarką. Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Dziennikarz „Rzeczpospolitej” (1997–2007, ponownie od marca 2013 do 2016), „Newsweek Polska” (2007–2012), „Wprost” (2012–2013). Jego opinie ukazują się także w „Super Expressie”. Po odejściu z „Rzeczpospolitej” od września 2016 jest komentatorem serwisu Onet.pl, a od 2017 również „Tygodnika Powszechnego”. Przed publicystyką zajmował się dziennikarstwem śledczym. Jako publicysta poza Onetem i Tygodnikiem Powszechnym występuje w audycjach radiowych – „Komentatorzy” w Tok FM, w porannym paśmie Polskiego Radia 24, w porannych audycjach mazowieckiego kanału Polskiego Radia – RDC. Był również prowadzącym w programie „Polityka z Plusem” w Radio Plus”. W telewizji jest częstym gościem „Loży Prasowej” w TVN24. Stały komentator w programie Antysalon Ziemkiewicza w Telewizji Republika. 20 lipca 2020 został zastępcą redaktora naczelnego Onetu. Od marca 2021, co niedzielę na antenie Radia Zet prowadzi program Siódmy dzień tygodnia, w którym z politykami reprezentującymi różne opcje parlamentarne, jak i przedstawicielami Kancelarii Prezydenta RP omawia najważniejsze wydarzenia polityczne mijającego tygodnia. Audycja jest także dostępna za pośrednictwem głównej strony Onetu oraz na portalu Facebook.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje! :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/04/986-magdalena-zawadzka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/04/adam-nawaka.html

    OdpowiedzUsuń