Ariana dla WS | Blogger | X X

14.03.2021

Włodzimierz Matuszak


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Włodzimierza Matuszaka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Włodzimierz Matuszak - urodził się 25 lutego 1947 roku w Międzychodzie. Polski aktor. Jest absolwentem technikum ekonomiczno-spożywczego. Po maturze podjął studia na Wydziale Aktorskim PWST w Warszawie. Z uczelni został wydalony za udział w protestach studenckich w marcu 1968. Po usunięciu z uczelni kontynuował studia na Wydziale Aktorskim PWSFTViT w Łodzi, które ukończył w 1976. W czasie pracy aktorskiej występował w wielu polskich teatrach, m.in. w: Łodzi, Lublinie, Gnieźnie, Gorzowie Wielkopolskim, Toruniu, Olsztynie, Koszalinie, Szczecinie i Tarnowie. W 2007 roku brał udział w I edycji programu rozrywkowego Jak oni śpiewają, w którym zajął 6. miejsce. Wiosną 2015 roku został uczestnikiem I edycji programu rozrywkowego Celebrity Splash!. Telewidzom najbardziej znany z roli ks. proboszcza Antoniego Wójtowicza w serialu Plebania. Jest ojcem ilustratorki książkowej i autorki komiksów Dagmary Matuszak. Jego pierwsze małżeństwo zakończyło się rozwodem. Obecnie jest związany z aktorką Karoliną Nolbrzak, którą poznał podczas nagrywania serialu Plebania.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam na polecany post https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2014/11/uczestnicy-z-programu-hells-kitchen.html

    OdpowiedzUsuń