Ariana dla WS | Blogger | X X

15.03.2021

Michał Tomala


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Tomali. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Michał Tomala - urodził się 1 marca 1990 roku. Polski aktor telewizyjny. Pierwsze kroki na scenie stawiał w Miejskim Ośrodku Kultury w Piasecznie, występował tam w teatrze „Łups” pod kierunkiem pani Ewy Kłujszo. Uczestniczył w kilku przedstawieniach i konkursach poetyckich. Główną rolą misia Bartka - w przedstawieniu "Kramik Mikołaja Gwiazdora" - zaskarbił sobie sympatię swoich rówieśników oraz dorosłej części widowni. Wraz z zespołem teatru odebrał nagrodę Złotego Gargulca za spektakl Smok wawelski podczas Zamkowego Przeglądu Teatrów Dziecięcych i Młodzieżowych w Szydłowcu. Znany z roli Daniela Brzozowskiego w serialu TVN pt. Na Wspólnej.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz