Ariana dla WS | Blogger | X X

8.03.2021

BEATA GRABARCZYK


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Beaty Grabarczyk. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.


O dziennikarce:

Beata Grabarczyk - urodziła się 25 lutego 1971 w Radomiu. Polska dziennikarka i prezenterka radiowo-telewizyjna. Absolwentka Wydziału Dziennikarskiego Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1993 pracowała w Polskim Radiu w IAR. Potem przeszła do Radia Zet. Po grupowym odejściu dziennikarzy z tej stacji w 2000, przeszła do RMF FM. Była też reporterką Dziennika w TV4, a następnie reporterką i prezenterką Wydarzeń w Polsacie. Do stycznia 2014 prowadziła magazyn To był dzień w Polsat News. Do 2018 była szefową anteny Polsat News 2. W tym samym roku została rzeczniczką prasową firmy Emitel. W styczniu 2020 rozpoczęła współpracę z działem wideo Ringier Axel Springer Polska, gdzie do czerwca prowadziła za pośrednictwem serwisu YouTube oraz portalu internetowego Faktu rozmowy z publicystami i politykami w programie Koronawirus. Raport Faktu. Od 10 lipca 2020 prowadzi na antenie Radia Nowy Świat audycje Deliberatorium oraz Punkt widzenia. Początkowo była także w poniedziałki i środy gospodarzem pasma porannego stacji, pt. Nowy świt, w którym to od 3 sierpnia przeprowadza wyłącznie rozmowy w cyklu publicystycznym, a pozostałą część programu prowadzi od tego czasu Maciej Orłoś. Jest również wydawcą tego programu.

Mój autograf od dziennikarki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz