Ariana dla WS | Blogger | X X

26.02.2021

Kacper Kuszewski


Cześć !
Kacper Melchior Baltazar Kuszewski - urodził się 21 czerwca 1976 roku w Słupsku. Polski aktor filmowy i dubbingowy, wokalista i osobowość medialna. Jest synem aktorów, Małgorzaty Szudarskiej (1938–1998) i Jarosława Kuszewskiego (1935–2016). Ma siostrę, Justynę. Dorastał w Gdyni. Uczył się w państwowej szkole muzycznej im. Artura Rubinsteina w Bydgoszczy, grał na fortepianie i klarnecie. W 1999 ukończył studia w Akademii Teatralnej w Warszawie. Jest aktorem Teatru Pieśń Kozła we Wrocławiu. Na małym ekranie zadebiutował w 1998 epizodyczną rolą w serialu Litwo, ojczyzno moja, a w 1999 zagrał niewielką rolę w serialu Wszystkie pieniądze świata, jak też zadebiutował w kinowej roli, grając studenta w filmie Barbary Sass Jak narkotyk (1999). Ogólnopolską rozpoznawalność zapewniła mu rola Marka Mostowiaka w serialu TVP2 M jak miłość, w którym grał w latach 2000–2018. W tym czasie odegrał też epizodyczne lub drugoplanowe role w serialach, m.in. Twarze i maski (2000) i Hotel 52 (2013), a także w filmach: Strefa ciszy (2000), Karol. Człowiek, który został papieżem (2005), Wkręceni (2014) i Wkręceni 2 (2015). Ponadto jest aktorem dubbingowym – użyczył głosu tytułowej postaci w filmach o Myszce Miki, Percy’emu Weasleyowi w pierwszych trzech filmach z serii Harry Potter oraz Luke’owi Skywalkerowi w trzech filmach z serii Gwiezdne wojny i dwóch komputerowych grach akcji osadzonych w uniwersum Gwiezdnych wojen. W 2008 uczestniczył w programie rozrywkowym Polsatu Jak oni śpiewają. W 2011 zwyciężył w parze z Anną Głogowską w finale trzynastej edycji programu TVN Taniec z gwiazdami (2011). 23 marca 2015 wydał album studyjny pt. Album rodzinny, zawierający 11 utworów w stylistyce szlagierów międzywojennych[9]. W latach 2016–2018 był wokalistą zespołu Leszcze. W 2017 wygrał w finale ósmej edycji programu rozrywkowego Polsatu Twoja twarz brzmi znajomo, a od 2018 jest jednym z jurorów w programie. Od 2020 gra w serialu Polsatu Przyjaciółki.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratuluję :) Mam nadzieję, że mi tez uda się zdobyć. Zapraszam na mojego polecanego posta https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2014/11/autograf-leo-messi.html

    OdpowiedzUsuń